SATICI BİLGİLERİ Satıcı İsim: HPN Aksesuar Tasarım San.Tic. A.Ş. Satıcının Adresi: Maslak Oto Sanayi sitesi AOS 52 No 9 Maslak/Sariyer/İstanbul Satıcının Telefonu: 0212 296 79 80 Satıcı Email Adresi : hello@happy-nes.com Alıcının İade Halinde Kullanacağı Kargo Şirketi: [Burada özellikle anlaşmalı bir kargo şirketi varsa bilgi olarak girilmelidir.]
SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ
VE FİYATI (KDV DAHİL)
ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI
Toplam ürün bedeli: TL Ödeme Şekli ve Planı: Kredi kartı ile tek ödeme TL KDV Dahil TL Alınan Vade Farkı: TL Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı: % 0.00 Teslim Şartları: Ürün ilan sayfasında ayrıca bir bilgi olmaması halinde, Siparişin Alıcı tarafından verilmesini takiben en fazla 30 gün içerisinde, anlaşmalı özel kargo şirketi tarafından ürün teslim edilecektir.
CAYMA HAKKI ve İADE
Cayma Hakkının uygulanması yalnızca taraflardan birinin ticari faaliyette bulunmak amacıyla hareket ettiği durumlarda geçerli olacak olup, bu sıfata sahip olmayan iki gerçek ya da tüzel kişi arasında veya şahsi kullanımın dışında toplu alıma yönelik gerçekleşen işlemlerde Tüketici Mevzuatı ve ona bağlı cayma hakkı/iade hükümleri uygulanmayacaktır. Alıcı (Üye) malın ya da hizmetin kendisine tesliminden itibaren, hiçbir gerekçe göstermeksizin 14 (ondört) gün içinde cayma hakkını kullanarak malı/hizmeti iade edebilir. Alıcı Üye, cayma hakkı kullanım bildirimini Websitesi üzerinden belirtilen şekilde Satıcı’ya ulaştırır. Satıcı, Alıcı’nın cayma beyanının kendisine ulaşmasından itibaren 14 (ondört) gün içinde Mal/Hizmet bedelini iade etmekle yükümlüdür. Hizmetin iade alınamaması için haklı sebeplerin varlığı halinde Satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan Alıcı’ya eşit kalite ve fiyatta Mal/Hizmet tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, bu durumu Sözleşme’nin ifa süresi dolmadan Alıcı’ya bildirir. Bu durumda Satıcı, ödenen bedeli ve varsa belgeleri 14 (ondört) gün içinde Alıcı’ya iade eder. Cayma hakkı kapsamında iade edilmek istenen ürün, işbu Formda belirtilmesi halinde anlaşmalı kargo şirketince gönderilmemesi halinde iade kargo bedelinden Alıcı sorumlu olacaktır.
CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER Cayma hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz: a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (Ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler) b) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde e)Tüketici tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap,ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde h) Bahis ve piyangoya ilişkin
hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde ı) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde i) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde ve sözleşmeye konu Mal/Hizmet’in Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin uygulama alanı dışında bırakılmış olan (satıcının düzenli teslimatları ile alıcının meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) Mal/Hizmet türlerinden müteşekkil olması halinde Alıcı ve Satıcı arasındaki hukuki ilişkiye Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacaktır.
UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar alıcının mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 68’nci. Maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir. Yukarıdaki bilgiler uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmiştir.
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1- TARAFLAR SATICI: Satıcı İsim: HPN Aksesuar Tasarım San.Tic. A.Ş. Satıcının Adresi: Maslak Oto Sanayi sitesi AOS 52 No 9 Maslak/Sariyer/İstanbul Satıcının Telefonu: 0212 296 79 80 Satıcı Email Adresi : hello@happy-nes.com Alıcının İade Halinde Kullanacağı Kargo Şirketi: Yurtiçi Kargo/Aras Kargo ALICI (Üye) : Adı – Soyadı : Teslimat Adresi : Cep Telefonu : E-mail : TCKN: İşbu Satış ilişkisine dair tahsilat işlemi Şirket tarafından doğrudan ya da Şirket’in anlaşmalı olduğu lisanslı ödeme kuruluşu tarafından sağlanacak olup, kredi kartı hesap ekstresinde tahsilatı yapan kurumun ismi görünecektir.
MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 29188 Nolu Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme’nin tarafları işbu Sözleşme tahtında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu sözleşmenin konusunu; Alıcı’nın, [www.happy-nes.com] alan adlı web sitesinden (“Websitesi”), ilan edilen ürünlerin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, sözleşmede belirtilen niteliklere sahip Mal/Hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanması oluşturur. İşbu sözleşmenin akdedilmesi tarafların akdetmiş oldukları Websitesi üyelik sözleşmelerinin hükümlerinin ifasını engellemeyecek olup taraflar, söz konusu Hizmetin sunumunda işbu sözleşmelerde belirtilen esasların geçerli olacağını
kabul ve beyan ederler. MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU MALIN TEMEL NİTELİKLERİ ve
ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI
Toplam ürün bedeli: TL Ödeme Şekli ve Planı: Kredi kartı ile tek ödeme TL KDV Dahil TL Alınan Vade Farkı: 0.00 TL Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı: % 0.00 Teslim Şartları: Ürün ilan sayfasında ayrıca bir bilgi olmaması halinde, Siparişin Alıcı tarafından verilmesini takiben en fazla 30 gün içerisinde, anlaşmalı özel kargo şirketi tarafından ürün teslim edilecektir.
MADDE 4 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Alıcı, Web sitesinde yer alan sözleşme konusu ürünün/hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve kargo bedeline ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcılar, Tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerine ve/veya Web sitesinin sağladığı kanallarla ulaştırabilirler. Alıcı, işbu Sözleşme’yi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Satıcı tarafından tüketiciye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere/hizmetlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat ve teslimat fiyatı bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur. Mal/Hizmet’in tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun Mal/Hizmet bedelini Satıcı’ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla Mal/Hizmet’i 3 (üç) gün içinde Satıcı’ya iade etmekle yükümlüdür.
MADDE 5 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Sözleşme konusu Mal/Hizmet, Alıcı’dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.
MADDE 6 – CAYMA HAKKI ve İADE
Cayma Hakkının uygulanması yalnızca taraflardan birinin ticari faaliyette bulunmak amacıyla hareket ettiği durumlarda geçerli olacak olup, bu sıfata sahip olmayan iki gerçek ya da tüzel kişi arasında veya şahsi kullanımın dışında toplu alıma yönelik gerçekleşen işlemlerde Tüketici Mevzuatı ve ona bağlı cayma hakkı/iade hükümleri uygulanmayacaktır. Alıcı (Üye) malın ya da hizmetin kendisine tesliminden itibaren, hiçbir gerekçe göstermeksizin 14 (ondört) gün içinde cayma hakkını kullanarak malı/hizmeti iade edebilir. Alıcı Üye, cayma hakkı kullanım bildirimini Websitesi üzerinden belirtilen şekilde Satıcı’ya ulaştırır. Satıcı, Alıcı’nın cayma beyanının kendisine ulaşmasından itibaren 14 (ondört) gün içinde Mal/Hizmet bedelini iade etmekle yükümlüdür. Hizmetin iade alınamaması için haklı sebeplerin varlığı halinde Satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan Alıcı’ya eşit kalite ve fiyatta Mal/Hizmet tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, bu durumu Sözleşme’nin ifa süresi dolmadan Alıcı’ya bildirir. Bu durumda Satıcı, ödenen bedeli ve varsa belgeleri 14 (ondört) gün içinde Alıcı’ya iade eder. Cayma hakkı kapsamında iade edilmek istenen ürün, işbu Formda belirtilmesi halinde anlaşmalı kargo şirketince gönderilmemesi halinde iade kargo bedelinden Alıcı sorumlu olacaktır.
MADDE 7 – CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Cayma hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz: a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (Ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler) b) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde e)Tüketici tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap,ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde h) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde ı) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde i) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde ve sözleşmeye konu Mal/Hizmet’in Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin uygulama alanı dışında bırakılmış olan (satıcının düzenli teslimatları ile alıcının meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) Mal/Hizmet türlerinden müteşekkil olması halinde Alıcı ve Satıcı arasındaki hukuki ilişkiye Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacaktır. Tatil kategorisinde satışa sunulan bu tür Mal/Hizmetlerin iptal ve iade şartları Satıcı uygulama ve kurallarına tabidir.
MADDE 8 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar alıcının mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 68’nci. Maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir.
MADDE 9 - MALIN/HİZMETİN FİYATI
Malın peşin veya vadeli satış fiyatı, sön bilgilendirme formu ve işbu sözleşmede yer almakla birlikte, sipariş sonu gönderilen bilgilendirme maili ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcut olan fiyattır. Satıcı tarafından yapılan indirimler, kuponlar, kargo ücreti ve sair uygulamalar satış fiyatına yansıtılır.
MADDE 10 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI Alıcı’nın, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı’dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı’nın borcu gecikmeli ifasından dolayı Satıcı’nın uğradığı zarar ve ziyandan Alıcı sorumlu olacaktır. MADDE 11 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda SA’nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veritabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. MADDE 12 - YÜRÜRLÜK
12 (oniki) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, _______________ tarihinde, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve derhal yürürlüğe girmiştir.
HAPPY-NES ALICI [İsim-soyad]
Sepet
Sepetinize 1,750.00TL lira daha ekleyerek ücretsiz gönderimden yararlanabilirsiniz !
Happy-Nes'e üye olmak çok hızlı, çok kolay ve ücretsizdir. Kampanyalarımızdan haberdar olmak ve Happy-Nes'in size özel hizmetlerinden yararlanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Üye olmak için üyelik formumuzdaki bilgilerinizi doldurmanız yeterlidir. Üye olmak için tıklayınız.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Happy-Nes'e üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ancak Happy-Nes’in üyelerine özel hizmetlerinden yararlanabilmek için üye olmanız gerekmektedir. Happy-Nes üyeliğinin size özel avantajlarından yararlanmak için tıklayınız.
Happy-Nes’ten alışveriş yapmak güvenli midir?
Happy-Nes müşterilerine hızlı, rahat ve güvenilir alışveriş imkanları sunmak için yoğun şekilde çalışmaktadır. Bu amaçla SSL sertifikasına sahiptir. Bu sertifika sayesinde üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görülmesi engellenmektedir. Üyelik bilgileriniz sadece Happy-Nes çalışanları tarafından, kredi kartı bilgileriniz ise sadece bankalarınız tarafından kontrol edilmektedir. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde Happy-Nes çalışanları tarafından görülmemektedir.
SSL nedir?
SSL GÜVENLİĞİ (Secure Socket Layer), SSL network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla Netscape tarafından geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür. 1996 yılında 3.0 versiyonunun çıkarılmasıyla hemen bütün internet tarayıcılarının (Microsoft Explorer, Netscape Navigator vb) desteklediği bir standart haline gelerek geniş uygulama alanları bulmuştur. SSL gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur. İşlemler sürecinde, güvenli bir sitede olduğunuzu anlamak için iki şeye dikkat etmeniz gerekmektedir: Bunlardan biri, browserınızın altında bulunan bir anahtar ya da kilit simgesidir. Buna ek olarak içinde bulunduğunuz sayfanın adresinin başındaki http://, https:// olarak değişir. Bunlar, güvenli bir alanda olduğunuzun göstergesidir.
Happy-Nes’ten yaptığınız alışverişlerde kişisel bilgileriniz, kredi kartı numaranız ve sizin için önemli ve gizli kalması gereken diğer bilgiler, tüm dünyada güvenle kullanılan 128 bit SSL (Secure Socket Layer) şifreleme teknolojisi ile korunmaktadır.
Ürünleriniz orijinal midir?
Evet, kullanmakta olduğumuz tüm elektronik ürünler orijinaldir.
Ürünleriniz garantili midir?
Markalı ürünlerimiz ithalatçı firma garantilidir, elektronik aksam garanti süresi 1 yıldır.
Aldığım ürünün iplikleri açıldı ne yapmam gerekiyor?
Almış olduğunuz ürünün iplik tasarımları 3 ay garantilidir, bir sorun yaşamanız durumunda bize hello@happy-nes.com mail adresinden ulaşabilir ve tamir için bize gönderebilirsiniz. Üretim kaynaklı sorunlarda tamir işlemi ücretsiz yapılmaktadır, kullanım hatasının belirlenmiş olduğu durumlarda ise tamir masrafı müşteriye yansıtılacaktır. Tamir işlemi için kargo ücreti müşteriye yansıtılmaktadır.
Siparişimin teslim süresi ne kadardır?
Siparişinizin teslimat süresi, sipariş onayınızdan itibaren yurtiçi siparişler için 1 ila 3 iş günü, yurtdışı siparişler için ise 4 ila 7 iş günüdür.
Aldığım ürünü Cayma hakkından yararlanıp iade edebilir miyim?
Satın aldığınız ürünleri orijinal ambalajında ve hasarsız olmak koşulu ile 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Müşteri talebi üzerine custom(kendi zevkinize göre) tasarlanmış ürünlerde iade kabulü olmamaktadır.
İade etmek istediğiniz ürünü; orijinal ambalajı bozulmamış, hasar görmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla eksiksiz olarak 14 gün içerisinde adresimize teslim etmeniz gerekmektedir. Bu gibi durumlarda ürün kargo ile gönderiliyorsa iade masrafı Happy-nes.com'a ait olacaktır.
Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve iade sebebini içeren bir yazıyı ınternational Function OÜ Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Viru väljak 2, 10111, Estonia adresine göndermeniz gerekmektedir.
Gelen ürün öncelikle İade Bölümümüz tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili teknik servisine ya da tedarikçi firmalara test etmeleri için gönderilmektedir.
İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.
Ürünün faturası, iade sebebini içeren yazı 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Kopyalanarak orijinalliğini kaybeden (CD, DVD, plak vs. gibi) veya hijyenik faktörler nedeniyle risk taşıyan ürünlerin (kulaklık vs. gibi) iade ve değişimleri orijinal ambalajları açıldığı takdirde gerçekleştirilememektedir. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
- Taşınabilir Bilgisayar ve Masaüstü Bilgisayarlar (Orijinal işletim sistemi kurulduktan sonra yani bilgisayarın kurulumu yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.)
- Her türlü yazılım ve programlar
- DVD, VCD, CD ve kasetler
- Vücut ile temas etmesi sebebiyle hijyenik nedenlerden dolayı her türlü kulaklık ve kulaklık adaptörü
- Kitap,
- Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.
Kampanya kapsamında satılan ürünler hiçbir suretle iade alınmamaktadır.
Satın aldığım ürünün hasarlı çıkması durumunda ne yapmam gerekiyor?
Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 30 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer.
Arızalı ürününüzü; orijinal ambalajı bozulmamış olması, Üründe çizik, hasar vs. olmaması ve ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi koşuluyla adresimize göndermeniz gerekmektedir.
Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; ücretsiz onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.
Bu gibi durumlarda ürün kargo ile gönderiliyorsa iade masrafı HPN Tasarım'a ait olacaktır.
Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve arıza bilgisini içeren bir yazıyı International Function OÜ Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Viru väljak 2, 10111, Estonia adresine göndermeniz gerekmektedir.
Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise firmanın stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servislerin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servislerin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir.
Lojistik firmamızın teslimatı sırasında ürününüzü teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığına dikkat etmeniz ve eğer hasarlı ise teslim almamanız gerekmektedir. Tüm teslimat ve yenileme işlemleri, nüfus cüzdanı ve kredi kartı kontrolü sonrasında, imza karşılığı gerçekleştirilmektedir.