Nasıl üye olabilirim?

Happy-Nes'e üye olmak çok hızlı, çok kolay ve ücretsizdir. Kampanyalarımızdan haberdar olmak ve Happy-Nes'in size özel hizmetlerinden yararlanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Üye olmak için üyelik formumuzdaki bilgilerinizi doldurmanız yeterlidir. Üye olmak için tıklayınız.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Happy-Nes'e üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ancak Happy-Nes’in üyelerine özel hizmetlerinden yararlanabilmek için üye olmanız gerekmektedir. Happy-Nes üyeliğinin size özel avantajlarından yararlanmak için tıklayınız.

Happy-Nes’ten alışveriş yapmak güvenli midir?

Happy-Nes müşterilerine hızlı, rahat ve güvenilir alışveriş imkanları sunmak için yoğun şekilde çalışmaktadır. Bu amaçla SSL sertifikasına sahiptir. Bu sertifika sayesinde üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görülmesi engellenmektedir. Üyelik bilgileriniz sadece Happy-Nes çalışanları tarafından, kredi kartı bilgileriniz ise sadece bankalarınız tarafından kontrol edilmektedir. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde Happy-Nes çalışanları tarafından görülmemektedir.

SSL nedir?

SSL GÜVENLİĞİ (Secure Socket Layer), SSL network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla Netscape tarafından geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür. 1996 yılında 3.0 versiyonunun çıkarılmasıyla hemen bütün internet tarayıcılarının (Microsoft Explorer, Netscape Navigator vb) desteklediği bir standart haline gelerek geniş uygulama alanları bulmuştur. SSL gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur. İşlemler sürecinde, güvenli bir sitede olduğunuzu anlamak için iki şeye dikkat etmeniz gerekmektedir: Bunlardan biri, browserınızın altında bulunan bir anahtar ya da kilit simgesidir. Buna ek olarak içinde bulunduğunuz sayfanın adresinin başındaki http://, https:// olarak değişir. Bunlar, güvenli bir alanda olduğunuzun göstergesidir.

Happy-Nes’ten yaptığınız alışverişlerde kişisel bilgileriniz, kredi kartı numaranız ve sizin için önemli ve gizli kalması gereken diğer bilgiler, tüm dünyada güvenle kullanılan 128 bit SSL (Secure Socket Layer) şifreleme teknolojisi ile korunmaktadır.

Ürünleriniz orijinal midir?

Evet, kullanmakta olduğumuz tüm elektronik ürünler orijinaldir.

Ürünleriniz garantili midir?

Markalı ürünlerimiz ithalatçı firma garantilidir, elektronik aksam garanti süresi 1 yıldır.

Aldığım ürünün iplikleri açıldı ne yapmam gerekiyor?

Almış olduğunuz ürünün iplik tasarımları 3 ay garantilidir, bir sorun yaşamanız durumunda bize hello@happy-nes.com mail adresinden ulaşabilir ve tamir için bize gönderebilirsiniz. Üretim kaynaklı sorunlarda tamir işlemi ücretsiz yapılmaktadır, kullanım hatasının belirlenmiş olduğu durumlarda ise tamir masrafı müşteriye yansıtılacaktır. Tamir işlemi için kargo ücreti müşteriye yansıtılmaktadır.

Siparişimin teslim süresi ne kadardır?

Siparişinizin teslimat süresi, sipariş onayınızdan itibaren yurtiçi siparişler için 1 ila 3 iş günü, yurtdışı siparişler için ise 4 ila 7 iş günüdür.

Aldığım ürünü Cayma hakkından yararlanıp iade edebilir miyim?

Satın aldığınız ürünleri orijinal ambalajında ve hasarsız olmak koşulu ile 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Müşteri talebi üzerine custom(kendi zevkinize göre) tasarlanmış ürünlerde iade kabulü olmamaktadır.

İade etmek istediğiniz ürünü; orijinal ambalajı bozulmamış, hasar görmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla eksiksiz olarak 14 gün içerisinde adresimize teslim etmeniz gerekmektedir. Bu gibi durumlarda ürün kargo ile gönderiliyorsa iade masrafı Happy-nes.com'a ait olacaktır.

Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve iade sebebini içeren bir yazıyı ınternational Function OÜ Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Viru väljak 2, 10111, Estonia adresine göndermeniz gerekmektedir.

Gelen ürün öncelikle İade Bölümümüz tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili teknik servisine ya da tedarikçi firmalara test etmeleri için gönderilmektedir.

İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

Ürünün faturası, iade sebebini içeren yazı 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Kopyalanarak orijinalliğini kaybeden (CD, DVD, plak vs. gibi) veya hijyenik faktörler nedeniyle risk taşıyan ürünlerin (kulaklık vs. gibi) iade ve değişimleri orijinal ambalajları açıldığı takdirde gerçekleştirilememektedir. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

- Taşınabilir Bilgisayar ve Masaüstü Bilgisayarlar (Orijinal işletim sistemi kurulduktan sonra yani bilgisayarın kurulumu yapıldıktan sonra iade alınmayacaktır.)

- Her türlü yazılım ve programlar

- DVD, VCD, CD ve kasetler

- Vücut ile temas etmesi sebebiyle hijyenik nedenlerden dolayı her türlü kulaklık ve kulaklık adaptörü

- Kitap,

- Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.

Kampanya kapsamında satılan ürünler hiçbir suretle iade alınmamaktadır.

Satın aldığım ürünün hasarlı çıkması durumunda ne yapmam gerekiyor?

Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 30 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer.

Arızalı ürününüzü; orijinal ambalajı bozulmamış olması, Üründe çizik, hasar vs. olmaması ve ürünün bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi koşuluyla adresimize göndermeniz gerekmektedir.

Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; ücretsiz onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.

Bu gibi durumlarda ürün kargo ile gönderiliyorsa iade masrafı HPN Tasarım'a ait olacaktır.

Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve arıza bilgisini içeren bir yazıyı International Function OÜ Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Viru väljak 2, 10111, Estonia adresine göndermeniz gerekmektedir.

Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise firmanın stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servislerin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servislerin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir.

Lojistik firmamızın teslimatı sırasında ürününüzü teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığına dikkat etmeniz ve eğer hasarlı ise teslim almamanız gerekmektedir. Tüm teslimat ve yenileme işlemleri, nüfus cüzdanı ve kredi kartı kontrolü sonrasında, imza karşılığı gerçekleştirilmektedir.